Kušadasi

od Eur

Opis

PONUDU ZA OSTALE HOTELE POTRAŽITE U AGENCIJI.

Program Kušadasi sa cenovnikom br 01. počinje da važi 28.03.2017. Svaka promena po ovom programu – promena datuma putovanja, promena hotela,promena broja korisnika ili imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora), tretira se kao otkaz aranžmana i podleže troškovima otkaza, prema tački. 10 Opštih uslova putovanja agencije Karavan international.


USLOVI PLAĆANJA:

Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke BANCA INTESA za efektivu, na dan uplate.

40 % prilikom rezervacije,. Ostatak u ratama do polaska na put ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 14 dana pre početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni.

PROGRAM PUTOVANJA

1.dan.. Novi Pazar – Sastanak preko puta zgrade »Lepa Brena« u Novom Pazaru, kej reke Raške, minimum pola sata pre predviđenog vremena polaska. Polazak autobusa u navedeno vreme. Dnevna i noćna vožnja sa kraćim usputnim odmorima;

2.dan - 12. Dan Kušadasi– dolazak u mesto odredišta, smeštaj, boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Noćenje;

12.dan Kušadasi– napuštanje hotela u navedeno vreme prema hotelskim pravilima. Polazak autobusa u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika (pretežno oko 16 časova po lokalnom vremenu). Noćna i dnevna vožnja sa kraćim usputnim odmorima.

13 dan Novi Pazar – Dolazak u Novi Pazar, na mesto polaska.Očekivani dolazak u Novi Pazar na mesto polaska oko 16,00h (u zavisnosti od uslova na putu i graničnim prelazima).

Polazak autobusa datuma navedenog u tabeli:

- iz NOVOG PAZARA u 8,00 h sa
- iz Kraljeva u u 9.45 h sa parkinga preko puta reke Ibar,
-iz Kruševca u 11.00 h preko puta Autobuske stanice
-iz Niša polazak sa parking ispred stadiona Čair
-iz usputnih mesta prema dinamici koja se prethodno usaglasi

Povratak iz Kušadasija pretposlednjeg dana aranžmana oko 16 h po lokalnom vremenu.

Predviđen raspored privremenog zaustavljanja: – benzinska pumpa Pojate 15 minuta – Dimitrovgrad (pauza minimum 20 minuta), Turski restoran- Bugarska(30 km oposle Plovdiva pauza minimum 40 minuta), Arslanli – Turska (pauza minimum 30 minuta), benzinska pumpa Ekbir – Turska (pauza minimum 30 minuta), a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.

NŽMAN OBUHVATA: Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji Novi Pazar – Kušadasi – Novi Pazar, prevoz trajektom na relaciji Gelibolu – Lapseki – Gelibolu, boravak 10 noći, sa uslugom po izboru u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem, troškove organizacije putovanja i usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera za vreme trajanja aranžmana.

ARANŽMAN NE OBUHVATA: Međunarodno putno osiguranje, individualne troškove, usluge koje nisu predviđene programom i troškove fakultativnih izleta koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor sa organizatorom izleta – agencijom ino partnera.

Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnogosiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju ili kroz koju prolaze.

OSIGURANJE: Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja (grupna polisa) u agenciji u iznosu od oko 1.200 din. sa osiguranom sumom do 30.000 EUR,alternativno pokrice u vision od 15.000 eura za putnike koji to žele uz primenu odgovarajuće tarife i starosti putnikau vidu medicinske asistencije po uslovima Sava, Milenijum i Uniqa osiguranja – osnovno osiguravajuće pokriće (obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u uslovima Uniqa osiguranja, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana). U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj centra za pomoć odabranog osiguranja broj na polisi osiguranja.

VAŽNA NAPOMENA: U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 48h(ne računajući subotu i nedelju) orgranizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta.

NAPOMENA:Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana !!! Programom predviđene usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel(sobu), do trenutka napuštanja hotela(sobe), a prema hotelskim pravilima. U sobe se po pravilu ulazi prvoga dana boravka posle 14.00 časova I napuštaju se do 12.00h poslednjeg dana boravka!!! Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od koje se po potrebi može zatraži pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner SUN &FUN Travel agency, Altintour Tour.,Sey., Otel., Tas., San., ve. Tic., Ltd., Sti. Turgut Ozal Bulvari Oztatar Sitesi A1 blok Kat 1 No 1 Kusadasi -Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne.Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja. Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Strogo jezabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja. Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Turskoj su sklopivog tipa drvene ili metalne kontsrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola-samoposluživanje, hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu. Za razliku od naše, u ponudi turske kuhinje ima više testenina, povrća, voća, mleka i mlečnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina! Kvantitet i izbor hrane zavisi od kategorije hotela!! U većini objekata se koristi sistem solarnih ploča za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta. Po pravilu, voda iz vodovoda nije predviđena za piće, ali se ista, bez obzira na mogući drugačiji sastav, miris, ukus ili eventualni salinitet smatra hemijski i bakteriološki ispravnom za sve druge potrebe. Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružalaca usluga kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.

POPUSTI ZA DECU U HOTELIMA:

Popusti za decu različiti od hotela do hotela I idu prema tabelama koje su prilog cenovniku.

Doplata za jednokrevetnu (1/1) sobu u većini hotela iznosi od 50-90 % od ukupne cene aranžmana i radi se isključivo na upit!!!

Sve navedene doplate u cenovniku su doplate po osobi za ceo period boravka. Deca od 2 do 12 godina ostvaruju popust od 50% na doplate za aranžman.

UPOZORENJE: Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti. U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smeštajnoj jedinici ili objektu dužan je nadoknaditi lično na licu mesta.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.

Preporučuje se putnicima, da se o uslovima ulaska u zemlje EU ( potrebna novčana sredstva za boravak, međunarodno putno osiguranje, potvrde o smeštaju …) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.

Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu TAX FREE, pa Vas molimo da to imate u vidu.

U slučaju štrajka, blokade na putevima i drugih nepredviđenih okolnosti na koje organizator putovanja ne može uticati, organizator zadržava pravo promene rute putovanja kao i izmene redosleda sadržaja u programu.

U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta-putna taksa i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika.

Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.

Molimo putnike koji ne ulaze u Novom Pazaru da o tačnom vremenu sastanka kontaktiraju agenciju dva dana pred put.

VAŽNA NAPOMENA: U slučaju uvođenja viza za državljane Republike Srbije, svi putnici su u obavezi da organizatoru dostave na vreme potrebnu dokumetaciju, a o uslovima i plaćanju viziranja će naknadno biti obavešteni.

Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja, Opštim uslovima putovanja agencije Karavan , kao i sa Opštim uslovima međunarodnog putnog osiguranja – Izabranog osiguranja.

OPISI SMEŠTAJNIH JEDINICA SADRŽANI SU U DODATKU KOJI PRATI OVAJ CENOVNIK I SASTAVNI SU DEO PROGRAMA PUTOVANJA.

Aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika po autobusu, u suprotnom, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je 5 dana pre datuma polaska.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije KARAVAN international. LICENCA OTP 53/2016. od 03.03.2016.

KARAVAN INTERNATIONAL DOO NOVI PAZAR
Jedna karta za ceo svet !

Avio karte 020 331 991

Poslovnica Centar (kod hotela Vrbak)

Telefon: 00381 20 331 991:

faks 00381 20 33 1999

Uprava: Stara lučna/Korzo II sprat)

Sektor za Omladinski i grupni turizam

Telefon 00381 20 314 513

Web: www.karavan.rs

E-mail: karavaninternational@gmail.com

E-mail: kamila1@open.telekom.rs

http://www.facebook.com/karavan.novipazar

https://twitter.com/karavaninter

Karavan na točkovima – putovanje je cilj!

Cenovnik